Pages

Sunday, January 9, 2011

apa itu apa ini,SUCK~


dari td pagi asyk sket perot ja..
xlqat na p toilet..waduh2
mkn,kluar blik,mkn ,kluar blik
mata plak asyik kering ja
keadaan xtrok pon,,,hrap2 xda pa la
haih..
mcm tuh la mnsia yg SEHAD ;)
bila mlm..slalu p port hang out..
ada sja dgr psai fmly problms
damn..
pdhal bkn msalah aku pon..
tp aku sbgai adik..n ahli kluarga
trpksa ambik taw..
well
aku kn pnyayang;)
kdng kala..kita trpksa pkiaq mslah owg,pdhal owg xpena na pkiaq msalah depa
depa pkiaq mna na tambah lg ada la~
aku da berenti..xkn psai hal sebesar kutu ney aku na ulang blik bnda yg sma~
act..bkn benda sampah ney aku na tulis..isi hati xsma na lorek kt mna2 dinding ya
ada bnda yg perlu kita ckp
-untk menyedarkn pihak tertentu
ada bnda yg xperlu kita ckp
-untk menutup aib pihak tertentu
dlm kehidupan kita..kdng kala kita diatas
kdng kala kita dibwah
jgn mudah kita lupa akan asal usul kita
dlm idop aku mmg aku sunyi
-xda tmn idop(gf2 ney...buang msa ja)
-xda la kkwn ajk lepak2(aku ja dok ajk)
-kwn lupa kwn(byk aih)
tp aku xksah la...smua tuh
aku cuma na 1 fmly yg ok n bhgia ja
hoho
bek bruk FAMILY kita jugak
so..family 1st

No comments:

Post a Comment