Pages

Monday, September 3, 2012

Al Fatihah to Alip's father ~

dulu...time 1st time aku masuk kj...orang pertama yg aku kenai...alif alili , lepaih tu..kami dah rombak kelaih apa bala..kami pon..pakat2 buat hal masing2.. nak jadi cerita...baru2 ni..ari khamis persamaan 30hr aku p breakfast kat kedai dya dengan din bayu..memang tak plan pon nak p makan kat situ... takpa laa...din tanya..kenapa muka pak dya xsenyum pon kat orang.. (bg aku...pak dya macam tgh pkiaq something ) muka orang2 len kat kedai pakat2 ceria..maklum la...customer ramai.. aku pon cakap...memang orang tua dya macam tu kott... alip mai kat aku..jemput kenduri uma dya...ari sabtu.. tapi aku xp..sebab aku kat kampung..dan aku ada masalah sikit time tu , aku dah bagitau kat fizoe /hami kata aku xmai... nak jadi cerita..ari ni ..ari isnin 3/9/12..aku ambik keputusan untuk balik sp..dah jmpa kkwan...sebab aku dah lama menghilang.. hanya dua tiga orang ja yang tau.. sampai2 umahh...dok petang2..fizoe teks aku cakap ..pak alip dah takdak aku pon buat mesej copy then foward kat kkwn yang ada... mlm..aku p tahlil..dan melawat jenazah...aku harap alip bersabaq ~ Al - Fatihah ~

No comments:

Post a Comment