Pages

Sunday, July 24, 2011

Siapa diri aku sebenar??




Memang dlu2 kita pakat2 buaih..tapi itu dlu
sekarang da besar panjang..mature la sikit
cara pemikiran pon kena la berubah..jangan kita usia kain meningkat
tapi perangai cam budak2
cara melawak,pakaian,cara idop pelan2 perubah
tapi kita tetap diri kita beb
bukan kita buat untuk biar orang laen 'judge' anda
tapi kita buat demi kehidupan kita

memang dlu aku suka sosial,,,berkawan sana sni
laki pmpuan aku layan sama jaa...
*pena la..mmbr(laki) aku ckp..awat ang bawa kwn pmpuan seksi2
mai kedai warung lepak skli
aku pon pelik la..bg aku standard la kita berkwan ja..sembang pon 'ang aku'
xsalah kan kalau na berkawan...openminded la skit..
dok 2,3 ari plak..aku jmpa mmbr(laki) tuh..dya ckp bukan kata dya ja yg ckp
mmbr(gurl) tuh seksi,,tapi satu kedai..ptut la..satu kedai dok usha table kami
hahaha!
kesimpulan:pakai la besa2 da la..kita lepak warung jaa beb;D

tapi itu dulu..sekrang aku na campuq dengan pmpuan sgt pon rasa cam malas
stg dok lbih2,,,jd kod len plak/..bhahahaha~
kita(manusia) menpunyai nasfu..tapi nasfu kita xpenah puas dan cukup
kita cuba dan cuba melawan dan menolak kejahatan agar kita tak sesat jauh
jangan kita terlalu mudah cair dengan pujuk rayu ,semua itu hanya sementara shja
~ustaz ni ustaz ni,,,bhahahha!~

ckap pjg pon xguna
jgn kita ambk jalan mudah beb
INGATlah hidup kita hanya sekali
so...hargailah dengan benda2 yg berfaedah dan manfaat sebaik2nya;)

No comments:

Post a Comment