Pages

Friday, November 11, 2011

Ohhh jerawattt ohhh jeqawaattt~


kali ni bukan men2..skali nek...
4/5 gunung berapi(pimple)
dasyat!
mybe aku terlampau byk berfikir
stress , faktor mknan xjaga dan blahh blahh blahh

kadang kala ini mungkin balasan juga,,
jangan kita mengunakan rupa paras untuk sesuatu tujuan
kerana ia tak IKHLAS,
tapi apa2 pon..aku redda apa yg jadi ni;)
(xkan xredda...buruk2..tetap muka kita)
so..keja na buat kena la byk dan rajin
mcm2 ubat n' cream aku try...tapi
kesan dya sangat2 la dasyat
haha:DD
bukan kian elang..tapi kian besaq tapi xmasak2
great
so aku try cari dan cari dan cari
sapa laa na maw kluaq dgn aku cam ni annn
(cewahh..ang xmaw kluaq..aku kluaq la sowg2 apa payah ;D )
tapi serios susah laa...
bila ada pimple ni
bukan na kata aku ni berlagak ka apa kaa
tapi tuh laa...kulit ni senstif ...sakit cam apa lagi


saja laa..tulis p blog koman ni...
boring2 ~

No comments:

Post a Comment