Pages

Friday, September 23, 2011

Buruk dihati dan dimulut orang,Tapi laen jadinya


hoho..xsangka...budak yang sebelah bilik yg dok buat bising2,
budak kelantan la kata kannn
msty taw da peragai cena an
memang bebai gak laa...dok bum bang bum bang
lompat sana lompat sini
na tido pon susah ,gegaq abih satu challet
selalu orang ckp..budak kelantan terok la
mcam2 la..
tapi tuh la bukan semuaa~

Tadi after dinner dengan family
p tmn depa dok beli apa taw..smpai aku pon xdan na beli
balik2..lepak la kat pantai ni
hat len pkat2 msuk challey da...
tapi aku lyn angin tepi laut..
kod2 ada jodoh..puteri lam cita disney tuh kluaq
bg "pitihhh" 50 rgt..lega gak aa
hahahaha!
kalih p kalih mai nmpak cam org pagel.
aku pon buat xtaw je la..style kenai sama
last2..ada sorang mamat ni
mai kat aku
sua BBQ ...waaa..baik sgguh mu ni
kawe da keyee'aaang
mu bagi kawe make
hahaa:DD
tgk2 budak seblah chaley aku derr
haha:DD
baek gak budak2 ni

apa2 pon maseh yaaa BUDAK KELANTE
mu baek sunguh;D

No comments:

Post a Comment