Pages

Friday, September 16, 2011

Hari Hari Hari!


jumaat 16/9/11 jam 6.59pm
bertapa boring gila dok kat uma...na tgk dvd apa pon xtaw
1 kelaih da aku borong n tgk..
na on9 pon,,aku xsuka chating2 apa bala tuh
na texts pon..xtaw na text spa
kawan2 mai la umaa...aku sesangat xtaw na buat apaa!
hahaha

hidup ini ibarat roda yang sering berputar2
tanpa berhenti,
ari ini kita bersuka ria,ari sok kita berduka derhaka
apa yang jadikan lah kita salah owg lain ,sesiapa yang ada
masalah itu xpena wujud,ia datang dari kita juga
tapi adat kehidupan la masalah itu muncul dan pergi
kadang kala sukar na bagi orang laen na apa sebenarnya
kita pon xtaw apa kemahuan dowg
kita ikut dan turut na tgk sgt apa yg dowg na sgt
sabar , sabar dan sabar ;)
aku tak bodoh sombong tapi aku saja na try follw rentak dan gelagat simpulan bin simpulan
kod la kalau ekot cara dya,,kita boleh berdamai

(saja la ...buat kacau bilau;D )

manusia dilahirkan dengan sempurna
tetapi xkan sempurna melainkan ALLAH S.W.T
kita diciptakan dengan pacarindera yang cukup
ruparas yang menawan
setiap anggota tidak cacat cela
tapi pemikiran dan nafsu hati yang berbeza
janganlah terlalu juah serta angkuh
dengan apa yang kita miliki
kerna semua tuh hanya kita PINJAM sahaja;)
jadi hargai la hidup anda serta owg2 tersayang

No comments:

Post a Comment