Pages

Thursday, September 29, 2011

Wow best nya;D


berapa lama aku punya tggu dan tggu
last2 ari balik jgak
mesty la best..gila brapa lama xmngata sesama kn
last2 aku tgk dya cam xda persaan jaa,,buat derr ja
sempoi ni sempoiii~
haha:DD
manusia memang senang berubah
tapi susah na diubah
xpa la..juz smile for the kids;)

Tuh punya cita kita lempaq joh2..
kalau pkiaq buat saket otak jaa
dok kampong kadang2 best..kadang TIDAK
tapi yg best..xnmpak la jiran depan uma dok parking keta
bbanyk depan uma aku smpai aku na park aku punya helicopter pon xbole
HHAAH
tapi xbest nya kg ni..na p beli apa2 susah la skit..
bukan na ada brand yg sempoi2..juz ada2 ja
great quality is a good chose;)

1 comment:

  1. Woeyyh!!!
    Terkejutnya aku tgk header hang!!! :O
    Yeaaa.. manusia berubah-ubah tak ubah macam sesumpah pun ada...

    ReplyDelete